روايات

رواية عشق الندى الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم نادية نشأت

رواية عشق الندى الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم نادية نشأت

رواية عشق الندى الجزء الثالث والثلاثون

رواية عشق الندى البارت الثالث والثلاثون

رواية عشق الندى
رواية عشق الندى

رواية عشق الندى الحلقة الثالثة والثلاثون

ابتعد سيف عن ناديه وهو ياخذه في حضنه
ناديه بحزن:ليي عملت كده
سيف:عملت اي
ناديه:لي عملت كده ياسيف انا مكنتش عايزك لييييي
سيف بصدمه:انتي بقولي اي
ناديه:بتوجع صح انت وجتيني ياسيف انا مستحيل اسمحك مستحيل
قام سيف واخده في حضنه
سيف:بس اي طريقت تفكيرك دييي
نظرت له ناديه ثم دخلت في حضنو واخدت تبكي:انت انت معملتك جافه معايا انت انت
سيف :هشش متفكريشش انتي روحي وحياتي وكل حاجه قبل متفكري محبتش غيرك ورودي دي مجرد بس طعم اني اضايقك بسس مكنتس اعرف انك حساسه كده
احضنته ناديه بشده وهي تبكي:سيف متسبنيشش انا مش هقدر من غيرك
سيف وهي تحمله لانو اطول منهاا

 

 

سيف:مستحيل اسيبك بحبك
ناديه بحب:ونا كمان بحبك
ناديه:نزلني بقا عايزه اشوف اياد
نظر له سيف بخبث :ثؤتؤ مفيش نزول
ناديه:امال في اي انا عايزه اشوف ابني
سيف:اعتبريني ابنك وشوفيني
ناديه:بس بس انا هنزل لبني واتجهت الي باب الغرفه
سيف بتسرع :انتي راحه فين كده انتي مش واخده بالك انتي لابسه اي
نظرت ناديه لنفسه وجدت نفسه ب خلاص عيب مش لازم اقول
ناديه :اعاااا غمض عينك بسرعهه
سيف وهو يضحك:ياشيخه يعني هغمض عيني دلوقتي منتي في حضني من الصبح
ناديه بخجل :طب طب انت بتقرب كده لي ابعد
Nadia Nashaat
اقتربه سيف منها بشده حتي خبطت في الباب
ناديه:سيف
سيف :قلب سيف وحاوط وسطه واقب*له اما هي في سايبه نفسه خالص
اشتاله سيف وسطحه علي السر*ير
سيف وهو ينظر اللي ناديه وهي خجلانه
سيف :نودي
ناديه:اممم
سيف :بحبك
ناديه:ونا كمان بحب
سيف:امممم وووووووو
عند مسك
مسك:ياعمر انت وحشتني
عمر:وانا اكتر يروحي بس هانت اهو وهنرجع انا وجو
مسك:تمام
عمر:تمام يروحي هكلمك بعدين
عند سيف وناديه

 

 

كان سيف يلبس لان سيذهب اللي الشركه
سيف:يلا انا هنزل
ناديه:طيب انزل وانا هاجي وراك
نزل سيف لقاه مسك بتصرخ ل ادم واياد
مسك:بسسس بقااا انا تعبت منكو
سيف :بس بس في اي
مسك:خود العيال دي وابعدووو عنييي انا تعبت منككووو
سيف بضحك:خلاص خلاص انا هاخد ابني اللي عامل كل ده
مسك:ايوا ابنك مفتري زيك يلا اتفضل خوده ومشي
اشتال سيف اياد
سيف:اياد
سيف:حبيب بابا يلا نمشي بعيد عن عمتو الوحشه دي وضحك
مسك:انا وحشه مااااشي ياااسيفف
سيف:يروحي انت عايز تنام
هانم هانم
هانم:ايوا ياسيف بيه
سيف: خودي اياد نايميه ف الاوضه بتاعتو
هانم:حاضر
وذهب سيف للسفره وجد هدي ورودي يجلسون
جلس علي السفره
هدي :عامل اي يحبيبي
سيف:الحمد لله ياعمتي

 

 

رودي بزعل مصتنع:انا زعلانه منك ياسيف انا جايه اشوف في اي تزعقلي
سيف: لا متقلقيش مكنش فيه حاجه
ودخلت ناديه نظرت لقت رودي قاعده مكانه تاني
مسك:رودي حبيبتي اظن ان ده مكان ناديه جمب جوزه
ناديه:لا لا يحبيبتي خاليه قاعده انا عرفه انا هعد فين
ابتسم سيف لانه علم ماذا يدور في دماغه
اتجههت ناديه وجلست علي رجل سيف
هدي ورودي ومسك بصدمه
هدي :اي قله الادب دي.
ناديه بدلع:والله ياطنط اظن ده جوزي حلالي مش بلزق فيه وهو متجوز يعني
هدي :قصدك اي يعني
ناديه:مش قصدي حاجه
نظرت رودي اللي سيف انتابهت الي الروج اللي رقبتو
رودي بغيظ:بقا كده اصبري عليا بس هخليه يرميكي زي الكلبه
سيف بهمس لناديه:بس حلوه الاقعده صح
ناديه بخجل :بسس بقا والله هقوم
همس سيف له بشئ في ودنه
ناديه ضحكت بصوت عالي
رودي بغيظ:بتتحكي علي اي
ناديه:ولا حاجه يحبيبتي
ناديه بهمس لسيف:اتلم بقا
بعد فتره قصيره.
ناديه :اعااا
مسك :في اي
ناديه بكسوف:هاا لا ابدا مفيش
سيف:خلصتي اكل ولا اي ب الشكل ده مش هنقوم انهارده
ناديه بخجل:انا خلصت
وقامت ناديه من ع سيف

 

 

سيف:مسك محتاجه حاجه انتي وادم
مسك:لا يحبيبي
مشي سيف
مسك:يخرب عقلك ياناديه اي الروج اللي حطه ع رقبت سيف ده
ناديه بصدمه:يالهووووي نسيت اشيلو سيف لو شافو هيموتني
وجرت بسرعه برا
ناديه :سيفف سيييف استني
طلت سيف من العربيه
سيف:اي ياناديه في اي
ناديه بخوف:…….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الندى)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى